Cum colaborezi cu DezvoltaFirma – Pașii și necesarul aferent

Colaborarea cu noi (DezvoltaFirma) necesită anumiți pași, un anumit necesar și din partea ta în funcție de tipul de colaborare aleasă. Mai jos vom lista anumite tipuri de colaborare posibile și ce anume avem nevoie de la tine în funcție de respectivul tip de colaborare pentru a putea desfășura cu succes activitățile de dezvoltare.

Poate după ce ai urmărit pachetele și lista de servicii ai anumite întrebări / nelămuriri. Majoritatea își vor găsi răspunsul aici, iar dacă totuși mai rămân neclarități poți oricând să ne contactezi pentru clarificări suplimentare.

  1. Colaborare pentru promovarea online a afacerii tale

În principal ar fi de dorit să știi ce anume îți dorești ca servicii. Avem trei pachete gata definite dintre care poți să alegi, însă să ții cont că aceste pachete pot fi personalizate. Poate sunt activități în pachet care consideri că nu te ajută, sau pe care nu le dorești, acestea pot fi compensate / înlocuite fie prin sporirea cantității la activitățile pe care le dorești din pachetul aferent fie prin înlocuirea lor cu un alt serviciu din lista serviciilor suplimentare (care nu apar în pachetul standard).

Înțelegerea de colaborare:

În primul rând ținem să menționăm că pachetele noastre de colaborare sunt de 3 luni, iar plata acestora se realizează în avans după semnarea unei înțelegeri de colaborare și emiterea facturii fiscale. Nu dorim să ”te legăm” pe perioade de 12 sau 24 de luni, scopul nostru este să-ți oferim oportunitatea să testezi serviciul, să vezi progresul pas cu pas și oricând poți prelungi cu câte 3 luni dacă ești mulțumit! Toate tarifele noastre au prețurile finale, la noi nu este TVA (nu suntem plătitori de TVA).

Sigur în branding și în promovare online 3 luni nu înseamnă mult și nu promite rezultate spectaculoase, dar poți să vezi progres sau un trend ascendent. Deviza e feedback constant asupra progresului și monitorizare permanentă: ”Ce nu monitorizezi, nu poți să optimizezi!”. După trei luni, luăm ”la puricat” activitățile și putem vedea exact ce a mers, ce n-a dat rezultatele așteptate și astfel pentru un eventual nou plan de 3 luni putem ajusta și personaliza planul de activități să fie și mai eficient!

Ce anume avem nevoie de la tine când pornim o campanie de promovare online:

Dacă ai deja un site web, avem nevoie să ne creezi / dai acces la o adresă de email cu domeniul tău de tipul branding@domeniultau.ro sau pr@domeniultau.ro sau marketing@domeniultau.ro. Aceasta va fi utilizată la rețelele de socializare, portalele de anunțuri etc. În plus ai și tu acces la ea și poți vedea mereu interacțiunile care au avut loc.

Pentru campaniile plătite Facebook ads menționăm că bugetul aferent acestor campanii și TVA-ul intracomunitar aferent (Facebook facturând din Irlanda), toate acestea sunt incluse în prețul pachetelor, practic tu nu plătești niciun leu în plus față de ce apare și cum este descris pe site! În plus nu mai ai bătăi de cap cu declarațiile de depus la contabilitate aferente TVA-ului intracomunitar, deoarece campaniile se realizează din contul nostru la care ne dați acces de editare.

Pentru rețelele de socializare există două variante:

  • dacă vrei să lucrăm exclusiv cu paginile (Facebook, Linkedin) fără profile suport atunci vom lucra doar cu paginile, dacă ai deja paginile trebuie doar să ne dai drepturi de editare altfel vom crea noi paginile pentru tine fără niciun cost suplimentar
  • dacă ai posibilitatea să ne pui la dispoziție și câte un profil (Facebook, Linkedin) pe care să-l folosim ca suport pentru creșterea paginii e și mai bine, pagina crescând organic mult mai rapid astfel. Paginile au anumite limitări care pot fi fructificate cu ajutorul profilelor suport, de exemplu:
    –De pe profile putem trimite cereri de prietenie / conectare (imposibil pe pagini) ca mai apoi la cei care au acceptat, să le trimitem și un mesaj personalizat de întâmpinare (imposibil pe pagină) dar și o invitație să ne dea like / follow la pagina oficială pentru a fi la curent cu noutățile / postările de pe pagină. Practic pe profile nu postăm (eventual putem da share la postările de pe pagină, însă ne ajută mult în interacțiune și să creștem pagina mai rapid).

Dacă alegi varianta cu profile, profilul de Facebook trebuie creat de tine fiindcă are corelații cu localitatea ta și cu telefonul tău (dacă îl ai deja și ești de acord să-l folosim strict pentru scopurile de mai sus poți să ne dai acces – dacă nu, atunci poți să îl creezi și apoi să ne dai acces). Pentru Linkedin, fiind mai puțin restrictiv, dacă nu ai profil putem să ți-l creem noi fără niciun cost suplimentar (caz în care avem nevoie de anumite date pentru completarea profilului cum ar fi: studii absolvite tip și perioada, eventuale job-uri – practic un mini CV) + o poză cu tine pentru profil. Pe Linkedin mergem pe ideea da a-ți construi o imagine de expert în domeniul în care activezi!

Mai avem nevoie de la tine de anumite poze pe care le putem procesa în a crea postări interesante. Poze care țin de specificul afacerii tale. De exemplu dacă ai produse la vânzare, pot fi poze când îți sosește marfa (un palet cu produse – pentru o postare de genul ”Au ajuns bunătățile!”). Dacă pariticipi la anumite evenimente / conferințe / degustări etc. toate acestea le poți face cu telefonul și să ni le trimiți pe email sau whatsapp și noi le transformăm în content (conținut) de calitate vizibil ca postări pe rețelele de socializare.

  1. Colaborare pentru crearea de website sau shop / magazin online

Legat de partea de dezvoltare web, noi creem aceste soluții web pe platforma WordPress, iar dacă ne referim la Shop online vorbim de WooCommerce. Folosim șabloane existente în platformă pe care le personalizăm pentru a se potrivi cu afacerea ta. Soluțiile pe care le oferim noi se pretează foarte bine pentru site-uri de prezentare și pentru webshop-uri mici sau medii. Pentru magazine online nu putem implementa plata cu cardul (ci doar plata ramburs, eventual PayPal sau prin transfer bancar). Punctul nostru forte este promovarea online, însă și pentru dezvoltare web îți putem oferi soluții funcționale și eficiente însă doar cu un grad mediu de complexitate. Pentru anumite funcționalități mai avansate, ai nevoie de specialiști exclusivi pe partea de dezvoltare web, iar tarifele cu siguranță mai au un zerou în capăt. Practic noi ne adresăm cu această soluție de dezvoltare web, firmelor mici și mijlocii, startup-urilor la început de drum sau afacerilor care nu au un website în acest moment.

Ce anume avem nevoie de la tine când dorești un website sau un shop online:

Trebuie să știi aici că ai nevoie de o găzduire (hosting) și de un domeniu (.ro, .com etc.). Acestea nu le poți cumpăra de la noi, sunt foarte mulți furnizori, dacă nu ai sau dorești asistență în achiziția acestora, te putem ajuta gratuit (să le comandăm noi pe numele tău de exemplu). Estimativ, la furnizorul nostru de servicii investiția totală cu cele două servicii pe un an este în acest moment aproximativ 31 de Eur (tva inclus).

Poți să alegi orice alt furnizor pentru aceste două servicii. O să avem nevoie de aceste credențiale (de la găzduire și domeniu) pentru a putea să-ți creem site-ul și să-l putem pune în producție să fie efectiv prezent în mediul online.

Găsești tarifele atât pentru un website de prezentare cât și pentru un magazin online la secțiunea tarife și partea de servicii suplimentare. Tarifele sunt pentru crearea și instalarea website-ului. Sigur fie că vorbim de shop online sau de un site de prezentare vom avea nevoie de la tine de toate datele aferente:
–dacă afacerea ta este orientată spre servicii – vom avea nevoie de conținut brut pentru paginile site-ului cum ar fi rubrică ”Despre noi”, ”Prezentarea serviciilor”, ”Portofoliu / Testimoniale, Studii de caz”, date pentru rubrica ”Contact” eventuale poze și cam ce ți-ai mai dori tu să apară pe site;
–în cazul unui magazin cu produse, mai avem nevoie la fiecare produs de: Nume produs, descriere produs, preț produs și poză sau poze ale produsului.

  1. Alte modalități de colaborare cu DezvoltaFirma

Ai o idee sau ai nevoie de ajutor cu anumite activități specifice ce țin de online și nu ai găsit soluția în lista noastră de servicii, contactează-ne și poate găsim o variantă împreună pentru soluția necesară.

Să-ți dau un exemplu, un client de-al nostru dorește doar găsirea de poze aferente unor produse specifice de larg consum, procesarea acestora, urcarea lor pe site și găsirea sau compunerea de descrieri pentru aceste produse și plasarea și a acestora pe pagina de produs.

Poate ești interesat doar de Facebook sau doar de portale de anunțuri fără să-ți dorești alceva. În acest caz putem suplimenta cantitativ această activitate să compenseze restul activităților din pachet.

De asemenea, poate ai deja un angajat sau colaborator care te ajută cu marketingul și promovarea online dar ai nevoie de conținut de calitate pentru postări de blog sau postere digitale interesante pe care să le postezi pe rețelele de socializare. Pe Facebook putem crea concursuri de tip-ul like și share prin care tu oferi unul sau mai multe premii și într-un timp foarte scurt îți crești baza de urmăritori ai paginii și implicit baza de potențiali clienți.

Ideea e că suntem flexibili, deschiși la discuții și oportunități și tu nu ai nimic de pierdut dacă ne prezinți o idee sau o cerere poate putem face în așa fel încât să-ți oferim o soluție care să corespundă cu o cale spre progres și dezvoltare.

Ne dezvoltăm împreună — ești online deci prosperi!