Din ce în ce mai multe afaceri mici și mijlocii optează pentru crearea unor profile sau pagini pe rețelele de socializare datorită multitplelor beneficii care apar. Relația între afacere și clienți devine tot mai facilă, servicile si ofertele sunt ușor de răspândit și șansele de conversii cresc de la o zi la alta.
Pe de altă parte, creșterea numarului de pagini face ca postările tale să aibă nevoie mereu de ceva nou, să iasă în evidență în tumultum de informații pe care le găsim în mediul online.
Venim în ajutorul vostru, cu 5 pași care să te ajute să îți îmbunătățeti conținutul postărilor și acestea să devină mai atractive pentru public!
- Poze, postere și video-uri
Nu degeaba se zice, o poză face cât o mie de cuvinte! Impactul vizual este mult mai puternic și conținutul este mai ușor de reținut decât un text lung. Încearcă să adaptezi informația pe care dorești să o împărtășești cu publicul tău în căteva fraze compacte și adaugă imagini reprezentative pentru acesta. Poți chiar să te joci puțin cu servicile pe care afacerea ta le oferă și să le integrezi într-un poster în care adaugi și poze. Amintește-ți mereu că tu alegi informațile care vor rămâne în mintea publicului, în funcție de modul de expunere al informației!
- Pune întrebări și provoacă pulbicul la dezbatere!
O metodă eficientă de a deschide o discuție cu urmăritorii tăi este să pui întrebări sau să deschizi o discuție referitoare la servicile sau produsele tale. Spre exemplu, dacă afacerea ta se ocupă cu aranjamente florale sau design, includerea unei întrebări de genul „Ce tip de flori preferați pe terasa dumneavoastra?” poate duce la discuție și la creșterea like-urile și distribuirilor. Bonus, vei afla și informații despre interesele publicului și îți poți orienta următoarele postări în funcție de asta.
- Menține postările relevante și informative
Fiecare afacere are propria ei piață. Scopul paginii tale este de a-ți face afacerea și servicile cunoscute DAR asta nu înseamnă că postările tale trebuie să fie exclusiv despre ce oferi tu! Link-uri informative, noutăți de pe piața internațională sau știri care au legătură cu afacerea ta pot fi încorporate în așa zisele „postări cu titlu informativ”. Iată un exemplu relevant: daca afacerea noastră constă într-o sală de fitness sau un magazin cu articole sportive, postări periodice despre exerciții / materiale din care se produc articolele sportive / știri sau noutăți din sport sunt mai mult decât bine-venite pe pagina ta dar un articol de design interior sau mobilier de bucătărie nu își are locul pe pagina ta.
- Profită de evenimente și de perioadele speciale ale anului
Putem profita de perioadele speciale ale anului și de sărbători pentru a introduce postări cu oferte sau reduceri! Dacă afacerea noastră este un magazin de îmbrăcăminte și este vară vom menține postările relevante pentru această perioadă, nicidecum nu vom promova gecile de blană! Vine sezonul rece, hai să arătăm publicului reducerea asta de 20% la un palton chick perfect pentru săăptămânile care urmează!
Să nu uităm și de sărbătorile legale! Rețelele de socializare sunt un mod perfect de a ura sărbători fericite sau de a le oferi concursuri cu surprize din partea ta!
- Menționează persoane, locații și încorporează hashtag-ul în postările tale!
Aceste detalii, împreună cu un conținut valoros al postării va duce la creșterea vizibilității și probabilitatea de a fi văzut și distribuit de cât mai mulți oameni. Scopul este să ne menținem publicul actual interesat dar să investim și în creșterea acestuia. Sunt mulți oameni care probabil nu știu de afacerea ta și vor fi încântați să afle ce poți tu să le oferi! Sperăm că acest mic articol să te fi orientat puțin și să te ajute în dezvoltarea postărilor tale! Dacă ai întrebări sau ai nevoie de o sugestie nu ezita să ne scri AICI iar noi suntem gata să te ajutăm cu un sfat sau cu o sugestie.