Cum sa administrezi eficient o pagina oficiala de Facebook

facebook dezvoltafirma

In ultimii ani, Facebook a revolutionat modul in care privim socializarea online. Cu un numar de peste 700 de milioane de utilizatori activi, Facebook este locul in care poti atrage atentia unui numar mare de leaduri simultan. Nu este doar o simpla platforma de socializare ci un sistem care prezinta un potential ridicat pentru afaceri. Reteaua poate ajuta la inceperea, dezvoltarea si cresterea popularitatii unei companii si la pastrarea contactului cu potentialii sau actualii clienti.

Iata principalele motive si moduri de a utiliza reteaua de socializare Facebook in avantajul afacerii tale

1. Postarile si metoda cea mai eficienta de a le utiliza in beneficiul tau
Postarile sunt parte integranta in interactiunea cu utilizatorii si te ajuta sa-ti promovezi produsele si sa formezi o comunitate de urmaritori.

Cuvintele cheie cand vorbim de postari sunt: Creativitate, Imaginatie si Diversitate

Spre exemplu, promovarea constanta a produselor / serviciilor prin postari (daca numai asta faci, sau o faci in mod pregnant) nu doar ca face publicul sa se plictiseasca ci il si agaseaza, il face sa se simta ofensat si poti fi sigur ca nu o sa mai revina pe pagina ta.

Din totalul de postari, cele de promovare trebuie sa reprezinte maxim 1 treime, restul de 66% facand diferenta. Aici poti utiliza postari informative din domeniul tau – trebuie sa scoti in evidenta calitatea ta de expert in domeniu, specificand noutati din domeniu si sa descri anumite caracteristici intr-un mod original. De asemenea poti descreti fruntile utilizatorilor prin umor inteligent, daca vinzi chiuvete, poti publica o postare cu o pisica care bea apa de la chiuveta etc. Lasa-ti imaginatia sa zburde si pune-te in pielea utilizatorilor, ce ti-ar placea tie sa vezi — diversifica, poti sa-ti permiti sa te joci cu postarile.

Optimizarea – Ce nu monitorizezi nu poti sa optimizezi! – poti urmari evolutia postarilor prin numarul de impresii (vizualizari, like-uri si comentarii primite). Postarile care genereaza asemenea impresii sunt OK

Intervalul postarilor – depinde de specificul afacerii tale. Studiile arata ca minim 3 postari pe saptamana sunt necesare pentru a pastra un nivel decent de vizibilitate si atractivitate.

2. Vizibilitate ridicata in motoare de cautare
Pentru a construi o prezenta semnificativa in mediul virtual, SEO (Search Engine Optimization) este un aspect cheie. Are scopul de a mari traficul site-ului tau iar postarile de pe Facebook ajuta sa cresti in clasamentul Google, daca folosesti cuvinte cheie specifice domeniului tau.

3. Numarul de like-uri
Persoanele care ti-au apreciat pagina spun practic ca vor sa mai auda de tine. Postarile tale vor aparea pe pagina lor de start si vor avea ocazia sa iti urmareasca activitatea. Sigur ca daca activitatea ta este una abuziva exista si posibilitatea de un-like (de a anula like-ul acordat). Cate like-uri are pagina ta?

4. Campanii de promovare
Facebook permite realizarea unor campanii foarte bine tintite. Exemplu: daca vinzi rochii de mireasa, poti sa tintesti persoanele de gen feminin din judetul Cluj care au intre 18 si 40 de ani si sunt logodite!
Anuntul tau personalizat va fi vazut exact de cine trebuie. De aici depinde doar de produsul tau.

Subiectul este unul deschis, insa o concluzie evidenta este ca Facebook a devenit o resursa indispensabila pentru dezvoltarea afacerii, brandului si a portofoliului de clienti. Ne-ar face placere sa ne scri cum te ajuta reteaua pe tine si compania ta in dezvoltare.